Al spelend jezelf in beeld



Nu we momenteel zo leuk met Flickr in de weer zijn, heeft Dr. Henkenstein een hele leuke tip: "The Game". Bedankt Henk! Ik vond het in ieder geval erg geinig om te doen. Kijk zelf maar eens... de collage hierboven is de mijne.

Ik houd het wel een beetje kort want terwijl de klusjes zich op blijven stapelen zit ik weer mooi achter dat ding.

Ach ja, als je er maar lol in hebt denk ik dan maar...

“My work is a game, a very serious game.” :-)

Fijn weekend!


Discover !

5 opmerkingen:

Julia zei

Hee
Ziet er goed uit! Ga het ook eens proberen van het weekend. Ga je nu lekker buitenspelen :)
En als je er lol in hebt moet je zeker lekker bloggen! Je kan het goed dus ik voor ons ook leuk.
Fijn weekend!

Marleen zei

@Henk: Dat is 'm inderdaad. Klopt dat je me daar niet kan vinden hoor. Kan dat eigenlijk wel als je geen lid bent?

@Juul: Thanks! Ben benieuwd naar jouw collage. En je wel aan de spelregels houden he? :-)

Marleen zei

Bedankt voor de heldere toelichting, Henk!

Marina Noordegraaf .... zei

En wat ene mooie!

Serious Gaming in de bieb! Wie had dat gedacht :-)

Marleen zei

Bedankt Marina!

Er zijn van die dingen... die moet je koesteren :-)