Chat, andermans kopje thee


Met Instant Messaging heb ik te weinig ervaring om er veel over te kunnen melden. Dit communicatiemiddel heb ik tijdens de cursus 'Digitaal Inlichtingenwerk' leren kennen maar er verder nauwelijks gebruik van gemaakt. Leuk voor anderen maar vooralsnog is het niet echt mijn ding, geen behoefte en veel te snel allemaal. Het kan me nog steeds verbazen dat mijn boys net zo makkelijk met meerdere personen aan het babbelen zijn via MSN, en dat tijdens het gamen. Ongelofelijk...

Desalniettemin vind ik het een prima service dat we nu via de website bereikbaar zijn om te chatten... het kan drempelverlagend zijn voor de klant. Dat het in de praktijk nog niet zo goed loopt is jammer. Maarrrr gisteren waren er zowaar twee chatsessies... dat was wel even een bijzonder moment. :-0


Ik vind overigens Meebo wel gebruiksvriendelijk... daar kan het haast niet aan liggen. Wellicht heeft het tijd nodig allemaal.


En dat samen leuten doe ik liever aan de keukentafel... in het eggie :-)

3 opmerkingen:

Marleen zei

Maar je kan wel leuk reaguren :-)

BirdBlok zei

Was voor de vakantie ook aan vleugel 14 begonnen, maar ook niet mijn ding. Maar ja, wie weet. Had ook nooit gedacht dat bloggen en reacties geven iets voor mij zou zijn ;)
Ciao bella,
M

Marleen zei

En dat gaat je nog goed af ook!

Het pad loopt soms waar je 'm niet verwacht he :-)

Enjoy Bird!