Zo mooi!



Dit filmpje spreekt voor zich. Prachtig toch?
-

7 opmerkingen:

BirdBlok zei

Hoi Bimmie, welkom terug. Inderdaad: "Zo mooi!". Mijn zus had het me deze week ook laten zien, een tranentrekker.
M

Marleen zei

Het is inderdaad een heel bekend filmpje maar kon het toch niet laten om het hier te plaatsen... het blijft me ontroeren.

Julia zei

Mooi filmpje Marleen!
Laat de tranen maar rollen

Marleen zei

@Henk: Bedankt voor je mening. Ieder z'n meug he :-)

Mevrouw???

@Juul: Jij veel dansplezier vandaag!

Unknown zei

Ik vind het vooral een heel lief filmpje. Ik zou er zelf toch iets minder relaxed bij staan vrees ik, zelfs als ik 'm zelf had opgevoed.

Maar ja. Ik schrik al van paarden ^^

Marleen zei

@Ed: Lief he... Wel tricky inderdaad, moet je wel wat angsten overwinnen en heel veel vertrouwen in zo'n dier hebben... de beloning was dat vast waard :-)

Manu's Blog zei

Echt bijzonder, leert ons veel over de mogelijkheid om met dieren te kunnen communiceren.