Online dingen tegen de jeuk



Zojuist kwam ik dit lijstje met nuttige blogtips tegen en die wil ik jullie niet onthouden. Je hoeft het uiteraard niet met alles eens te zijn maar het is sowieso wel aardig om te lezen en te weten wat er zoal omgaat in de hoofdjes van sommige bloggers en bloglezers.

Een eenvoudige zoekactie in Google leverde me de volgende vijf gouden tips van Erno Hannink en deze van Bonebakkerblog die mij persoonlijk meer aanspreken.
Nu nog toepassen :-)

Maar bovenaan mijn lijstje staat toch wel het plezier hebben in de dingen die we doen. Wat jij? Ik krijg de indruk dat dat bij de meesten wel snor zit, ondanks de aanwezige schrijfangst. Oefening baart kunst, denk ik dan maar en:

'Niet omdat het moeilijk is durven we niet, omdat we niet durven is het moeilijk.'

Tsja

3 opmerkingen:

Marleen zei

Ha ja, zou er een bloggie voor noobs zijn?

Dat ik er plezier in heb klopt wel inderdaad :-)

davidovix zei

Marleen,

Machtig prachtig allemaal al wat je uitgeprutst hebt en tot laat in de avond zag ik af en toe. Het plezier straalt er inderdaad vanaf en ik zag ook nog mooie tips voor mijn tot nu redelijk saaie layout. Misschien kom ik nog wel eens langs om ff te vragen hoe dat werkt!!!
Ga zo door en gij zult .....

Gr
Davidovix

Marleen zei

Dank je, Kees. Het raakt tijd dat ik weer eens ga posten. Daar ben ik deze week nog niet aan toegekomen...

En die 'vette' lay-out komt wel goed!