Al prutsend ontdekken



Na een paar uurtjes dingen ontdekken en ermee experimenteren heb ik het wel weer even gehad met mezelf voor vandaag. Het gaat best goed hoor maar wat kan een mens zich soms mateloos irriteren aan zijn eigen tekortkomingen.

Maar goed, dat terzijde want ik vind het vooral erg leuk om te doen en ik ben heel benieuwd wat deze reis me zal brengen. Ik verwacht niet dat het eindpunt een blijvertje zal worden, maar ik vind de weg ernaartoe nu al bijzonder en leerzaam genoeg. Dat is nog veel belangrijker, toch?

Tijdens de introductie werd er onder andere gesproken over de fotosite Flickr. Laatst kwam ik deze leuke browser tegen. Naast de ingetikte zoekterm kunnen er ook andere gerelateerde zoekwoorden aangeklikt worden met ook weer een serie foto's. Wellicht kan het handig zijn bij het zoeken naar een geschikte afbeelding.

Dag dag. Het is de hoogste tijd om te publiceren nu.

Toch nog een beetje eng moment dit :-)

Marleen

6 opmerkingen:

Manu's Blog zei

Mooie variant. Prachtig vormgegeven. Er zijn er nog een paar, maar deze kende ik nog niet. Bedankt voor de tip.

Manu

Marleen zei

Dat vond ik nou ook, Manu. Graag gedaan en als jij dergelijke tips hebt, ik hou me aanbevolen :-)

Cocky zei

Hoi Marleen,

Jij was er snel bij!
De filmpjes het ik nog niet bekeken maar het ziet er al voortvarend uit zeg.

succes verder,
Cocky

Manu's Blog zei

Deze bijvoorbeeld:
http://www.forestandthetrees.com/findr/
Maar is toch weer totaal anders, maar je kunt er wel handige dingen mee doen.
Over je andere vraag:
Uit het klokje ben ik ook niet uit. De datum is goed, maar de tijd deugd niet. Nog even uitzoeken.

Manu's Blog zei

Marleen

Tijd aanpassen gaat als volgt:
Kijk bij instellingen, ga naar opmaak, daarna tijdzone en dan de tijdzone instellen op Amsterdam.

Henri

Marleen zei

@Cocky: Dank je wel voor de bemoedigende woorden.:-)

Jij ook veel succes!

@ Henri: De tijd was al aangepast hoor. :-)
Evengoed bedankt en wellicht hebben anderen er iets aan.