Nou, daar ben ik dan met mijn ding



Tsja, dit nieuwsgierigje kon het niet laten om tussendoor de huishoudelijke klusjes even te kijken hoe en wat. Het aanmaken van het blog gaf geen problemen inderdaad. Ik wil nog wel iets veranderen aan de lay-out enzo maar dat komt later wel.

Het filmpje heeft verder niks met dit geneuzel te maken, maar ik wilde het embedden even uitproberen... Gelukt, maar ik weet even niet hoe ik het moet verwijderen.

Afijn, wellicht komt het nog eens van pas als we als ZB gaan SL-en... :-)

De plicht roept weer. Die honderd woorden zullen zodoende even moeten wachten. Bovendien vind ik het schrijven nog wel het lastigste van alle dingen, daar moet ik echt wel even voor gaan zitten.

Tot gauw

Noobbloggertje

8 opmerkingen:

Manu's Blog zei

Dag Bimmie,

Ziet er fantastisch uit. En eerlijk "het is toch een fluitje van een cent" En over dat verwijderen, dat heeft nog even tijd. Prettig weekend.

Henri

Marleen zei

Heee Manu,

Mooie naam! Ik ken wel iemand die zo heet maar mag ik vragen waarom je voor die naam hebt gekozen?

Ik weet inmiddels al hoe ik moet verwijderen hoor, maar toen had ik mijn postje al gepubliceerd. Heb het maar zo gelaten...

Jij ook een fijn weekend!

Marleen

Anoniem zei

Hoi Marleen,
Ziet er leuk uit. Dat embedden ga ik ook nog proberen. Prettig weekend.

Anne

Marleen zei

Bedankt Anne,

En ook dat embedden valt reuze mee hoor!

Plezier ermee!

Marleen

Manu's Blog zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Manu's Blog zei

Marleen,

Manu is de voornaam van een van mijn favoriete drummers namelijk Manu Katché. Staat een filmpje van hem op mijn blog. Van Veen heb ik gekozen naar aanleiding van Herman van Veen. De combinatie is ongebruikelijk en dus als inlog vaak beschikbaar en "anoniem". Ik wil niet zo graag met persoonlijke gegevens het internet op. Vandaar die naam.

Gr. Henri

Marina Noordegraaf .... zei

Wauw marleen, dat ziet er profi uit. Je hebt er alvast een fan bij !

Succes met de dingen.

Marleen zei

Thanks, Marina!

Dan zijn we nu elkanders fan :-)